miercuri, 14 aprilie 2010

Nonsensuri


Saptamanile ce au trecut, am facut un experiment, plictisita si satula fiind de atata pretinsa inteligenta, de atata frustrare si oameni complexati ce se vor atotcunoscatori. Desi a fost enervant,  m-am distrat copios, uneori am fost dezamagita dar apoi m-am distrat din nou.

Ca sa o nu ard mai mult pe filosofie ca plictiseste, ideea a fost urmatoarea: Am luat cativa oameni, mai exact toti cu care intram in contact, toti cu care vorbeam si in timpul unei discutii aruncam voit, cate o balarie, doua, daca mi se permitea ajungeam la un lan intreg de balarii intelectuale si asteptam o reactie. De multe ori, nu numai ca nimeni nu reactiona la absurditatile pe care le ziceam, insa, eram aprobata si de cateva ori chiar am fost sustinuta. O alta parte a experimentului a fost sa fac cate o gluma care nu avea nici un sens, oricat de ad litteram ai fi incercat sa o traduci. Unii radeau, altii zambeau cu subinteles ca si cum numai ei ar fi inteles adevaratul sens al glumei mele (de altfel, fara cap si fara coada).


Poate, o sa se inteleaga ca ma dau eu mare inteligenta , insa nu este asta motivul pentru care m-am jucat(desi se stie ca modestia mea se poate asemana cu o oaza in desert), adevaratul motiv fiind faptul ca vroiam sa-mi demonstrez inca o data cat de incuiati, de ipocriti si de falsi am devenit. Purtam discutii doar de dragul de a le purta, aprobam orice cacat ni se arunca pe gat doar pentru ca stim ca ala care-l vorbeste are un IQ cat de cat decent. Mi-am demonstrat cat de usor este sa fim manipulati si ce marionete suntem. Din fericire oamenii la care tin, prietenii apropiati si ceva oameni de la care aveam pretentii nu m-au dezamagit si mi-au dat si cate o palma ( figurat vorbind) cand am scos cate o aberatie pe gura.
Stiti care e faza? Eram cica, mai de treaba atunci, ieri fiind intrebata ce e cu mine de sunt atat de sarcastica. De unde ajung la ideea ca, daca vrei sa fii popular si placut de toata lumea nu-ti trebuie minte multa ci doar papagal si cateva neologisme( ca si cum ai acoperi cacatul cu aur).

3 comentarii:

  1. Been there done that, am intreprins si eu un experiment asemanator, just go with: "studiile expertilor( bagi un institut/universitate) au dovedit ca in cazul tenurilor acneice, pe langa musetel si galbenele se pot adauga ceapa, rosie si putina ceafa de porc, neaparat din specia scrofa care inhiba astfel dezvoltarea porilor and so on.... works every time :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..da..cunosc tipul acesta de persoane. Mai bine zis,90% din cei ce ma inconjoara sunt asa.
    Cacat....mi-a ajuns pana la gat,si crede-ma..sunt inalt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am trecut de stadiul de scarba, sunt amuzata si indiferenta.

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza ... dar asuma-ti comentariul!