miercuri, 24 noiembrie 2010

Copilu'


Eu: Hey, ce faci acolo in colt? 
Copilu': M-am gandit ca sunt pedepsit si m-am ascuns aici!
Eu: Pedepsit? De unde mizeria asta de gand?
Copilu': Nu am mai primit atentie de un secol, nu am mai fost lasat sa visez, ce sa mai zic de o plimbare aiurea prin parc, nu m-am mai putut bucura de lucruri marunte care ma faceau sa rad cu pofta. Esti mult prea   ocupata cu ganduri stranii pe care nu le inteleg, si atunci cand incerc sa le inteleg ma intristeaza. Viitor, cariera, ce va fi peste 1 an, datorii, prieteni la fel de gri ca si tine.
Eu: Da-mi mana... hai sa facem un playlist impreuna si sa ne pierdem prin oras... nu vreau sa te mai las singur.
Copilu': Nu ar trebui sa-i multumim lui  Filip?
Eu: Ba da! ;)

Copilu', tot timpu iarta, el nu stie sa poarte ranchiuna, uita lucrurile urate si zambeste ca si cum nimic nu s-a intamplat. El e cel recunoscator pentru orice lucru marunt si raspunzator pentru vise si optimism, imi aminteste de fiecare data cand eu imi amintesc de el, ca oamenii au si o parte buna!

10 comentarii:

  1. vezi, aici avantaj-barbat. se spune ca singura diferenta intre barbat si baietel e pretul jucariilor .
    eu continui sa ma joc . chiar rautacios - copilareste - sunt atat de obraznic incat nu impart cu fi-miu colectia mea de masinute si le fur copiilor mei surprizele de la kinder . hihihi .
    n-o sa incetez niciodata sa fiu copil , sper.
    asa cum sper sa fi inteles bine textul tau .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu recunosc ca ma uit cateodata... dar copilu' exista, si ma mai trage de maneca sa-i dau atentie :)).... cat despre furatul jucariilor... urat, bre! urat! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. urat , dar ce satisfactie ...! pai cine are mai multe , eu sau ei ? eee ?!

    RăspundețiȘtergere
  4. PS: am uitat sa precizez ca-i un fel de leapsa ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca zici ca "l-am salvat" sau mai degraba "v-am salvat" ma simt implinit :)... cum ii ziceam si lu' tanti Devoratoarea... puradelu' o sa fie forevar insaid... tre' doar sa nu fie uitat ca e cam trista chestia...

    oricum eu unu` sunt intors pe dos...adica ...copilu' e pe dinafata :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ... poate gresesc, dar personal consider ca traim intr-o lume mult prea dura sa ne mai permitem sa fim copii.

    RăspundețiȘtergere
  7. app, imaginea e din iasi, piata unirii, corect :P?

    RăspundețiȘtergere
  8. ah, si eu alergam pe acolo dupa porumbei si bunicu imi spunea ca nu ii voi prinde pina nu le pun sare pe coada!!

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza ... dar asuma-ti comentariul!