miercuri, 17 noiembrie 2010

Romanu-i frate cu Youtube-ul!

          Exista pe net, mai exact pe youtube si de acolo peste tot in tara, un video facut de Gaita prin anii '90 cu un tip "efectul Cernobal" care vrea sa-si faca o prietena si care "nu stie". Cum ziceam, clipul e vechi, omul pare putin retardat (din punct de vedere medical, noi nu jignim pe nimeni aici), insa oamenii din jurul meu sunt si mai retardati decat ala saracu care nu stia pluralul la cuvantul "telecomanda".
          Poate sunt eu o persoana fara simtul umorului, poate sunt singura imbecila din tara asta, sau poate ca mai am o urma de normalitate in mine care tipa din toate puterile: NU E AMUZANT!!!! Pe langa faptul ca nu mi se pare deloc amuzant, deja mi se pare iritant faptul ca toti cretinii folosesc replici din astfel de clipuri.
            Mergi pe strada, cu castile in urechi, ai o zi chill si tocmai te gandesti cat de superba e toamna asta, ce fain ca nu a nins inca si mai poti iesi sa te plimbi, si inca o mie de ganduri, cand vezi in fata un cunoscut. Ca orice om civilizat, iti dai jos castile din urechi si saluti:
- Ceau! Ce faci?
-Nu stiu, nu stiu eu de-astea (si rade ca muta la organ)
Te uiti si tu ca vitelu la poarta noua si zici sa-i mai dai o sansa:
-Si ce-ai mai facut?
-Mi-a dat cu bata de mi-a julit antebratu! (iar rasete, iar eu ma uit de parca am aterizat in viitor, unul sumbru)
-Aaaa... bine ba, hai ca ne mai  vedem...
-Pai ori suntem golani ori nu mai suntem!(rade ca bou si pleaca)

Asta e situatia cea mai buna. Mai rau de atat e sa te intalnesti cu un grup de youtubisti din astia care-si traiesc viata in jurul imbecililor care devin celebrii datorita unora ca Bendeac(scuzati cuvantul) si care iti paralizeaza creierul cu replici de genu, date la fiecare 5 secunde.
      Hm... asta e evolutie? Atunci nu vreau sa evoluez, vreau sa raman la stadiul de om cu ganduri, glume si replici proprii. Si chiar daca nu mi le pot insusi pe toate, macar ma pot lauda ca sunt cat de cat inteligente.

5 comentarii:

  1. filmuletele despre care vorbesti sunt tari . . . dar expirate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma, nu stiu cat de tari sunt, sau amuzante. Dar unele dintre ele nu-mi starnesc nici macar un zambet. Insa nu asta e problema. Problema sunt idiotii care traiesc utilizand replici din ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai mai Oana...Ori suntem golani ori nu mai suntem? Sau tu nu stii d'astea?

    Si totusi...intr-adevar... ceva chiar nu a functionat cum trebuia...

    Era mai fain daca o ardeam X-Tube sau altele de genu` :))

    Iti dai seama ce misto era?

    "- Ce mai faci?" "- Uuuhh... ahahaha"

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) asa-i... sau si mai bine red-tube :P...

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza ... dar asuma-ti comentariul!